-
مزامیر
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:59
6 ای خدا، تخت تو تا ابدالآباد است؛ عصای راستی عصای سلطنت تو است.
-
مزامیر
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:57
5 ایشان چون دیدند متعجب گردیدند. و در حیرت افتاده، فرار کردند.
-
مزامیر
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:56
20 دست خود را بر صلحاندیشان خویش دراز کرده، و عهد خویش را شکسته است.
-
مزامیر
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:55
6 دامی برای پایهایم مهیا ساختند و جانم خم گردید. چاهی پیش رویم کندند، و خود در میانش افتادند، سلاه.
-
مزامیر
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:53
6 شامگاهان برمیگردند و مثل سگ بانگ میکنند و در شهر دور میزنند.
-
مزامیر
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:52
9 و امّا آنانی که قصد جان من دارند هلاک خواهند شد و در اسفل زمین فرو خواهند رفت.
-
مزامیر
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:50
24 زبانم نیز تمامیِ روز عدالت تو را ذکر خواهد کرد. زیرا آنانی که برای ضرر من میکوشیدند، خجل و رسوا گردیدند.
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:45
حکایت باز شدن چشم بعد موت دریافت اینکه ای دل غافل فلانی راست میگفت. فلانی خیرخواه بود اونو بد دونستم.فلانی رو خوب دونستم.اون هیچی از من نمیخواست رنج من رنج اون بود. اونی که فکر میکردم دلسوز من دشمن من بود.زیرا هم حیات من. و هم مال من. و هم تمام انچه بود را گرفت و من گفتم آفرین به او و آن را بد دانستم.حال او کجاست....
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:37
احترام به عقاید دیگران تا زمانی که رفتار انها در عقایدشان بهره وری از انسانهای دیگر نباشد درست هست گاهی دیدن این بهره وری مثل کنده شدن روح میشود سخت هست.زیرا دانش و خرد و دانایی را بکار بستن میتوان فهمید بهره وری که هیچ استعمار صد در صد هست.
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:31
قرار نیست غمها و دردها و مسائل سخت را همه کسی بداند از انسان.زیرا انسان برای انسانهای دیگر رنجنامه نمی نویسد.بلکه خود اگر در رنج یا شرایط سخت یا حالاتی که زندگی سخت ترین موقعیت ها را دارد در خود رنج خود را میگذارد حتی دیگران را شاد میکند یا رنج خود را به دیگران نمیدهد.زیرا توقع ندارد از مخلوق زیرا خالق هست که آرامش...
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:23
قطع موت به حیات بعد موت یعنی گسستن تمام روابط زمینی.آنچه اتفاق می افتد خواه قبول نداشتن آن خواه قبول داشتن آن دیدن چشم بر حقایق آن هم با دریافت بسیار بالا هست.آنکه حقیقت روح را نداند حقیقت جسم را بدون روح دریافت نکرده. زیرا جسم سنگین یا سبک را چه امری به تفکر و چه امری دارد که وقتی روح نیست جسم مجسمه گلی بد بویی میشود...
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:17
آموزه های خوب و تعالیم زندگی بخش.و تعالیم نیک و درست و خوب اگر با زمینه سیاست آموزه نادیده گرفتنی بشود شعار میشود.که اصل جنگ با افکار نیست. بلکه با سیاست هست.اگر آموزه های خوب و درست هم و حقیقت نمود نمیکند سیاست هست. نه ایدئولوژی نه تفکر در ان هیچ نیست بلکه نوعی هدف دیگرست.پس تمیز دادن یعنی اینکه بدانیم آموزه های خوب...
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:11
آزادی اختیار یعنی راه درست را یافتن.راهی که کج هست مصلوبش کن مصلوبش کن همش خواستن مرگ دیگران هست و لذت کشتن.آنیکه حیات دیگران را با اینکه حیات دیگری را نگرفته خواستار گرفتن حیات او بشوند نوعی سادیسم هست از مردن دیگران.و آنیکه خواستار حیات بشریت به درستی هست از همزیستی و کمک به دیگران لذت میبرد و انیکه سادیسمی هست از...
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:05
آنکه به خدا یقین صد در صد داشته باشد خداوند چشمه هایی را که به دریا میرسد به او یاد آوری میکند معطل کسی نمی ماند.معطل کمک نمیماند زیرا خدا با اوست.آنکه معطل کمک بماند معطل خلق مانده. آنکه چشم به خدا در قلب او روشن شود معطلی ندارد زیرا زمان دست خداست.نمیگوید چرا و چگونه.خدا میداند.آنکه دل او اتصال خداست همه را حکمت...
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 02:00
آنکه یقین کند خداوند مقصد را میگذارد به فردای مبداء هم یقین میکند روزی ترسیم آن و روزی رسیدن به آن آنکه در آن روز قبل یقین داشت در فردای ان رسیدن خواهد داشت.و آنکه شک کرد و آنکه از رسیدن به فردای آن نا امید شد اگر رسد به آن قبل آن به تلاش خود شک داشته. کسی میرسد به فردای یقین که قبل آن رسیده باشد به نک پیکان آن تا رسد...
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:56
چه گنجینه هایی که در دل گشتن و جستن پنهان میشود و چه جستن هایی که به رسیدن آن ختم میشود .آنکه بجوید میابد در دل یافتن میفهمد و در دل جستن با هدف رسیدن میرسد.و چه رسیدنی بهتر از رسیدن به حقیقت به شرط جوشش و خواستن و البته خواستن برای رسیدن.
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:52
با یقین و امید در برابر هر سختی و هر امری که گوید نمیشود با خواست خدا میشود اگر یقین باشد و حکمت متعالی خدا هم بخواهد میشود.من منیت را شکستن یعنی رسیدن به آنچه خدا میخواهد و ما نمیدانیم.
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:49
سعی و تلاش اگر کردید موفق نشدید خسته مشوید زیرا بذرها زمانی نمود میکنند که شاید خواب باشید.موفقیت مال لحظه و زمان حاضر نیست بذرها تا رشد کنند زمان میبرد.
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:46
کم ایمانی یعنی یقین نداشتن. بی ایمانی یعنی خدا را قبول نداشتن.بی ایمانی به خدا یعنی مخلوق خالق خود را آنچنان نشناخته. بی ایمانی یعنی کلان مخلوق به اینکه چرا هست هم فکر نکرده.چون هر هستی از او هست میشود.
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:42
هیچگاه نگویید کسی حمایتم نمیکند مگر خداوند بزرگترین حامی نیست.سعی کنید راهتان راه خدا باشد تا یاری خدا را دریابید.
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:40
اگر کاری که انجام میدهید به کارهای بزرگ ختم میشود از سختی آن تا رسیدن به مقصد برای رضایت خدا سعی و کوشش و تلاش کنید.
-
حسام الدین شفیعیان
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:37
1-هر گاه یقین کنید که خداوند هر کاری را با حکمت انجام میدهد نه از سختی نا امید و نه در پیروزی غرور میکنید.
-
حضرت زرتشت (ع)
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:30
-
حضرت زرتشت (ع)
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:28
-
حضرت زرتشت (ع)
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:24
آموزگاران دروغ تعالیم مقدس را تحریف می کنند و با آموزش های نادرست خویش, اساس زندگی مردم را به هم می زنند.
-
حضرت زرتشت (ع)
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:20
ولی هر گاه شخص دانا و توانایی به یاری او بر نخاست,خود از گروه بدکاران به شمار است,چه بدکار کسی است که بدکاری را یاری دهد و نیکوکار آن که نیکان را یار و یاور باشد
-
حضرت زرتشت (ع)
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:15
از تو می پرسم ای اهورا-به راستی می خواهم بدانم-آیا روزی دانش واقعی و خرد مینوی(آرمئیتی) را به یاری ما خواهی فرستاد؟ چه می دانم ملکوت تو بر نیک منشی و راستی استوار است
-
حضرت زرتشت (ع)
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:11
ای مزدا بهترین بخشش ها را که خودشناسی است به ما ارزانی دار
-
حضرت زرتشت (ع)
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:08
آنان که دچار شک و تردیدند,از کارها و کوشش های ما هراسان و نگران هستند
-
حضرت زرتشت (ع)
یکشنبه 16 بهمن 1401 01:04
در پرتو خرد پاک و ایمان درست می توان به حقیقت رسید